Elektromosautó-töltőket telepít itthon a Vodafone leányvállalata
800 millió forintos befektetéssel és hat-hét éves megtérüléssel számolnak.
800 millió forintos befektetéssel és hat-hét éves megtérüléssel számolnak.
A vártnál is jobban teljesít az üzletág.
Jövünk az online szavazás eredményével, avagy vázoljuk, hogy mit gondolnak olvasóink az új bajor luxusszedánról.
A lépés érdekessége, hogy visszahozzák vele a hatvanas évek offroad márkájaként ismert International Scout nevet.
Viszont nem mindegy, milyen gyorsan és mennyire töltik fel az akkumulátort.
Elkezdődik az üzletek parkolóiban az elektromos töltők telepítése.
Megérkezett a teljesen új fejlesztésű, elektromos hajtásláncú E-Transit Custom.
Mindeközben a Greenpeace szerint az elektromos autók vásárlásának támogatása "bűnösen drága ajándék az autóiparnak", amely szinte semmit sem tesz az éghajlatvédelemért.
A Roadster rajongói számára jó hír lehet, hogy újraindult a modell előrendelési folyamata.
Még lista végén álló Lamborghini is kicsit zöldebb lett, igaz, nem is rajtuk múlik a világ jövője.
A 3-as szintű önvezető technológia a Mercedes két felső kategóriás modelljében debütál.
A német vállalatcsoportnak mindig is fontos helyszíne volt Spanyolország, első sorban a Seat márka révén, ahol most hatalmas beruházásokat tervez.
Lényegében teljesen hangtalanul suhan, a dízeles vibrációt hírből sem ismeri, hatalmas a raktere, olcsón és távfelügyelet mellett egyszerűen üzemeltethető és akár elektromos szerszámokat is meg lehet hajtani vele. De vajon akadnak-e hátulütői?
Az értékesítési listák elejét a Tesla két újabb modellje uralja.
Már Magyarországon is kapható tüzelőanyag-cellás személyautó, amelynek használata tulajdonképpen megegyezik a megszokott benzinesekével, viszont nem pufog a levegőbe szennyező anyagokat. A töltőállomások hiánya azonban ellehetetleníti az elterjedésüket.
Európában lassan már minden negyedik új személyautó elektromos vagy plugin hibrid.
Az új városi kisautó várhatóan 7 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 100-as tempóra.
A Tata Motors egy jövőbe mutató elektromos koncepcióautóval rukkolt elő.
Hatalmas mint egy hosszan elnyúló alacsonyabb hegyvonulat. Nehéz, mint az ólom. És akkorát üt, mint egy dupla dupla eszpresszó. Ez a Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+, mely e mellett földöntúli luxussal kényeztet és elvileg ugyebár megmenti a bolygónkat.
Sokakat a túl lassú és túl kevés köztöltő riaszt el attól, hogy elektromos autóra váltsanak a jól bevált kipufogósról, pedig Magyarországon is egyre kedvezőbb az összkép. Még akadnak azért fehér foltok az ország területén, de a főbb útvonalakon már a gyorstöltőkhöz sem kell sokat autózni.